V našem podjetju se ukvarjamo s spletno prodajo. Razdeljeno imamo na nekaj različnih spletnih trgovin, od katerih se ena ukvarja s prodajo športne prehrane, druga s prodajo prehranskih dodatkov za splošno populacijo, tretja pa s prodajo raznih medicinskih ter elektronskih pripomočkov za športnike in športno medicinsko rehabilitacijo. Glede na vrsto spletne prodaje imamo vsak dan množico naročil, katerih vrednost v večini ni večja od sto evrov, a tako kot trgovine z naročili v velikih zneskih moramo tudi mi skrbeti za učinkovito dostavo. Paketna dostava, ki je pravzaprav ena bistvenih komponent učinkovite spletne prodaje, pa mora biti seveda hitra, preprosta, učinkovita in predvsem zanesljiva.
In kakšna je paketna dostava (http://kurircek.si/), ki dejansko dobro deluje? Naš ponudnik oziroma kurirska služba, ki skrbi, da pridejo pošiljke do naročnikov že naslednji dan oziroma po potrebi in ob dodatnem plačilu tudi že isti dan, prevzema redne pošiljke zelo pozno popoldne. Zavedamo se namreč, da marsikdo naroča v popoldanskih urah, ko pride domov iz službe, in si kljub nekoliko kasnejši uri naročila želi, da bi mu bilo blago dostavljeno naslednjega dne dopoldne, ne pa, da se takrat naročilo šele obdela. Prav tako je bistveno, da kurirska služba omogoča plačilo blaga po povzetju, saj nekateri ljudje elektronskemu nakupovanju oziroma plačevanju preko spleta s plačilnimi karticami še vedno ne zaupajo. Predvsem pa je najbolj pomembno, da so dostavljavci fleksibilni oziroma prilagodljivi. Pri stari kurirski službi se je namreč pogosto zgodilo, da so dostavili paket takrat, ko kupca ni bilo doma, zato so ga tudi po nekaj dni vozili s seboj – nov ponudnik kurirskih storitev pa naročnika pred dostavo brez težav pokliče na mobilnik in se dogovori, kdaj bo ta na svojem domu, oziroma se z njim sreča tudi drugje, če je to potrebno. Saj vsi vemo – nič ni bolj neprijetnega kot cel dan sedeti doma zgolj zato, ker čakaš »poštarja«.