Pred postavitvijo nove spletne trgovine se nam pojavi vprašanje, koliko bo cena izdelave le te. Cene se resnično gibljejo v širokih okvirih, od sto pa do nekaj sto in celo čez tisoč evrov na stran. Kvaliteta izdelave ni zmeraj sorazmerna z višino cene, zato si poglejmo na kaj moramo biti pozorni, ko izbiramo ponudnika za izdelavo spletne trgovine.
Kazalo:
Reference in tradicija
Kvaliteto izdelave odraža le končni izdelek, zato si lahko veliko pomagate s tem, da pogledate že zaključene projekte ponudnika, ki ga izbirate. Priporočila znancev in ostalih naročnikov bodo prav tako koristna, zato se tudi pri njih pozanimajte o tem, koliko so s samo izdelavo zadovoljni. Dlje, kot je podjetje na tržišču, več ima izkušenj. Le te pomembno vplivajo ne le na izgled končnega izdelka, temveč tudi na odnos s strankami, odzivnost in zanesljivost. Vse to je zelo pomembno za učinkovito sodelovanje in zadovoljstvo s samo spletno trgovino.
Ko pride do težav
Zapleti s spletno trgovino niso redki. Ko pride do vdora, težav z gostovanjem ali drugih podobnih problemov, se lahko kot laiki pogosto ne znajdemo dobro v situaciji. Zaradi tega je priporočljivo, da se z izdelovalcem dogovorite za dolgoročno sodelovanje, glede na to pa vam bo morda pripravljen spustiti tudi ceno same izdelave. V kolikor se na vzdrževanje spletne trgovine ne spoznate najbolje, se za to delo dogovorite z izvajalcem.
Preglejte kaj je vključeno v ceno
Določeni izdelovalci spletnih strani vam naknadno računajo stroške, ki niso predvideni na začetku. Če se odločate za izvajalca, se pozanimajte o njegovi transparentnosti. Že na začetku same izdelave se prepričajte, kaj je vključeno v ceno, ki jo boste plačali. Postopek mora biti jasen in razumljiv, izdelovalec pa mora biti pripravljen z vami sodelovati pri vsakem koraku. V kolikor vaše želje niso dovolj upoštevane ali pa na vprašanja ne dobite odgovorov, je bolje izbrati primernejšega izvajalca.
https://www.youtube.com/watch?v=-_YZeT7u-zc