Številni poslovneži vsak dan iščejo nove poslovne ideje, toda prav vse ideje se zagotovo ne bodo razvile v uspešen posel. Morda imate najboljšo idejo za svoj posel tudi vi? A kako boste vedeli, če bo res delovala? V nadaljevanju vam razkrivamo nekaj odličnih nasvetov, kako izpiliti novo idejo za posel. Če vas bo zanimalo več, pa poiščite več idej na Poslovnik.si.
1. Vstopite v pravo cono. Nikar ne investirajte v napačno področje. Da bi se izognili nevšečnostim, izberite tisto idejo, ki temelji na tem, kar znate in opravljate najbolje. S tem, ko boste svojo idejo razvijali na svojih veščinah in sposobnostih, se boste izognili različnim problemom, s katerim bi se srečali, če bi zaplavali v popolnoma neznane vode. Vprašajte se tudi, kako dolgo boste lahko preživeli, ne da bi ustvarjali dobiček. Kakšni so vaši cilji in vizija?
2. Spoznajte svojo konkurenco. Spoznajte industrijo, v kateri imate (boste imeli) posel, saj boste le tako na tržišče poslali unikaten produkt ali storitev. Pri tem je seveda obvezno, da dobro preučite svojo konkurenco. S tem, ko boste spoznali, kdo je vaša konkurenca, boste lahko dodobra spoznali tudi njene prednosti in slabosti. Razmislite tudi o potencialni novi konkurenci. Ocenite konkurenčne marketing kampanje ter ocenite vrednost njihovih izdelkov ali storitev. Na ta način boste spoznali, česa na trgu primanjkuje, in se tako lažje odločili za nov posel.
3. Spoznajte svoje stranke. Ključnega pomena za razvoj poslovne ideje je tudi to, da dobro poznate svoje kupce. S tem mislimo na to, da poznate probleme, s katerimi se vsak dan srečujejo in za katerih rešitev so pripravljeni plačati manj ali več denarja. Le tako se boste lahko prepričali, da obstaja trg, ki bo za vaš izdelek ali storitev pripravljen plačati. Brez poznavanja trga vam ne bo pomagal še tako prodoren marketing. Če potreba ne obstaja, ne boste imeli kupcev – tako preprosta je vsa zadeva.
4. Povratne informacije so vedno dobrodošle. Ko ste enkrat oblikovali svojo idejo, jo zaupajte še drugim. Za povratne informacije poprosite svojo družino in prijatelje, le prepričajte se, da bodo zares iskreni. Lahko pripravite tudi anketo in jo pošljete svojim kontaktom ali pa jo objavite na družabnih omrežjih. Več informacij boste dobili, bolje bo. Tako boste natančno spoznali, v čem morate svojo idejo še izboljšati, spoznali pa boste tudi način razmišljanja morebitnih strank.