Prodaja prek spleta
Spletna prodaja je v zadnjih letih v izjemnem porastu. Čeprav smo bili skozi leta navajeni, da smo počakali na ponedeljkove kataloge, si je na koncu marsikdo omislil nalepko proti reklamam, saj je bilo v nabiralniku že toliko različnih tiskovin, da ste med njimi komaj našli svoja pisma. Tako se je veliko ljudi preselilo iskati produkte in ponudnike na splet. Trend rasti je opazen že praktično celo desetletje, po svetu pa prodaja prek spleta prodajalcem navrže desetine milijard dolarjev letno. Bolje povedano, manj produktov se kupi v trgovinah, več pa se jih naroči preko spleta.
Veliko prodajalcev, še posebej veleblagovnic, se je prodaje preko spleta že od samega začetka otepalo. Nekateri so šli vsaj tako daleč, da so tistim, ki jim res ni do prerivanja po trgovinah, omogočili vsaj spletno rezervacijo in hitro dostavo na dom ali prevzem prek nekakšnega drive-in vhoda. Saj veste, podobno kot pridete na hitro prehrano. Ta drive-in sistem pogosto poteka tako, da hitro naročite in plačate, potem pa tisti fast food postane slow food, pojesti pa morate doma ali v avtu.
Izdelava spletnih trgovin naj bo v rokah profesionalcev
Vonj po denarju pa je premamil tudi tiste, ki so v prodaji lahko uspešni, vendar nimajo finančnega zaledja, da bi lahko odprli svojo trgovino, plačevali najemnino in prodajalce. Tako se lahko iz udobnega naslonjača povežejo s svojimi dobavitelji, natipkajo produkte v svojo spletno trgovino, jim določijo ceno in način prevzema ali dostave in prodaja se lahko prične.
Kupci imamo s tem večjo izbiro, žal pa se prepogosto dogaja, da se prodajalci odločijo spletno trgovino izdelovati popolnoma sami, brez pomoči profesionalcev, posledica pa so slabo odzivne strani ali pa povezave, ki vas odpeljejo na neko napačno mesto. Kup napak v skriptnem jeziku ali v programu samem, lahko povzroči zaustavitev ali celo sesutje brskalnika uporabnika in takšen kupec je običajno izgubljen za vedno.
Zato je pomembno, da vsi potencialni prodajalci poiščejo pomoč profesionalcev, kajti vsega tudi ne moremo narediti sami v popolnosti in dejstvo je, da če se boste ukvarjali več s programiranjem in oblikovanjem, kot pa s prodajo samo, boste hitro končali v rdečih številkah. Spletno trgovino naj vam torej naredi nekdo, ki se na posel spozna, potem pa poiščite še pomoč pri nekom, ki vam zna stran povzdigniti na iskalnikih torej bo naredil tako imenovan SEO oziroma optimizacijo za iskalnike, kot so Google, Bing, Yahoo in pri nas recimo Najdi.si.